#InspiratieTiendaagse – 01/10

Standaard

Citaat-1-1

Ik schreef een sprinter(*)  als antwoord op dit citaat
en vatte de essentie samen in twee rondgedichten(*)

schrijven
zonder gelezen
of gehoord worden
maakt gesprek met
innerlijke criticus en
innerlijke wijsheid
mogelijk

schrijven
zonder door
derden gehoord of
gelezen te worden
maakt dit gesprek
heilig en
puur

©vivapo – 25/5/2017

Voor mijn sprinter(*) (een dagboekfragment) gebruikte ik als thema “Wonderen gebeuren iedere dag”, de eerste zin uit “De essentie van synchronisch leven” (Deepak Chopra).

Het resultaat van deze oefening vat ik samen in een elfje(*):

Dagboekfragment
leidde mij
naar een wonder
en lezen van het
boek

©vivapo – 25/5/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvormen verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

Geef een reactie

