#InspiratieTiendaagse – 02/10

Standaard

Citaat-2

Ik schreef een sprinter(*) als antwoord op dit citaat
en vatte de essentie samen in een elfje(*).

Het
leven is
een inktpot vol
inspiratie gekleurd door dit
leven
©vivapo – 26/5/2017

Ik reageerde met een sprinter(*) op de uitspraak van Henri Matisse:
“creativiteit vraag om moed”
vulde de open zin(*)om echt creatief te zijn…” aan met 15 regels en
schreef een elfje(*) over de kern van mijn tekst

enkel
mijn arm
is nodig om
mijn creativiteit op te
pompen
©vivapo – 26/5/2017

P1050893

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvormen verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

Geef een reactie

