#InspiratieTiendaagse – 04/10

Standaard

Citaat-4

Vandaag schreef ik een sprinter(*) als antwoord op dit citaat.
Ook deze keer vatte ik de essentie samen in een spiegelelfje(*).

ik
doe een
oogje dicht en
kijk met mijn innerlijk
oog
ogen
dicht voor buitenwereld mijn
innerlijke wereld komt
aan het
licht
©28/5/2017

Na het beantwoorden van een drietal vragen met een sprinter van telkens 7 minuten schreef ik deze krachtige intentie waar ik mezelf graag aan wil helpen herinneren.

ik zorg voor balans in werken & rust,
in mijn eetgewoonten en
in mijn creatieve en spirituele voeding
©28/5/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvormen verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

Eén reactie »

  1. Pingback: Elfjes, haiku’s en tanka’s – 22 – mijmeren op papier

Geef een reactie

