#InspiratieTiendaagse – 07/10

Standaard

Citaat-7

Vandaag schreef ik een sprinter(*) als antwoord op dit citaat.
Twee elfjes (*) geven de essentie van mijn sprinter weer.

 

woorden
en kaarsen
kunnen hun vlam
laten opstijgen tot een
gebed

woorden
lessen de
dorstige aarde waarin
gedachten tot gedichten kunnen
kiemen

©vivapo – 31/5/2017

Vandaag bestond de opdracht uit drie woordgedichten en het beantwoorden van drie vragen:

  • Hoe heb je deze oefening ervaren?
  • Welke engel heb je uitgekozen?
  • Waar heb je woordgedichten over geschreven?

Schermafbeelding 2017-06-01 om 22.36.35

De antwoorden zijn terug te vinden in dit rondeel(*).

De kwaliteit Commitment werd mij aangereikt
om een woordgedicht te maken.
Zo kwam ik mij mediteren terecht.

De kwaliteit Commitment werd mij aangereikt.
Mijn pen huppelt van woord naar woord.

Zo kwam ik bij focussen terecht
om een woordgedicht te maken.
De kwaliteit Commitment werd mij aangereikt

©vivapo – 31/5/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvormen verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

»

  1. Pingback: Elfjes, haiku’s en tanka’s – 22 – mijmeren op papier

Geef een reactie

