#Japans gedicht op zaterdag – synchroniciteit

Standaard

Deepak Chopra-01

synchroniciteit
leren herkennen en als
leidraad gebruiken
in mijn dagelijks leven
creëren van wonderen

©vivapo – 3/6/2017

Ik liet mij voor deze tanka(*) inspireren door een boekje dat ik aan het lezen ben: De essentie van Synchronisch Leven van Deepak Chopra.

Tot voor kort deelde ik mijn Japans gedicht op zaterdag – naar een idee van Doldriest – op vivapo’s blog.  Dit idee voeg ik toe vanaf vandaag toe aan de reeks schrijf-uitdagingen op deze blog onder de rubriek #Japans gedicht op zaterdag.

Wie dat wenst kan mijn Japanse gedichten op zaterdag dus op de blog vivapo mediteert creatief volgen!

Namasté, Viviane

Bron afbeelding

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

»

  1. Pingback: Elfjes, haiku’s en tanka’s – 22 – mijmeren op papier

  2. Pingback: Japans Gedicht: Perspectief – DOLDRIEST

Geef een reactie

