vaderdag

Standaard

ontbijt op vaderdag

Ik start mijn dag meestal met één of andere vorm van meditatie.  Vandaag stond mediteren pas nà het ontbijt op mijn programma; ik wou immers mijn echtgenoot verrassen met een ontbijt in de tuin.

Na het ontbijt en de meditatie schreef ik dit tientje(*) in mijn dagboek synchronisch leven(**).

Stilte.
Vogels fluiten.
Een haan kraait.
Jij zit naast mij.
Zij aan zij aan ontbijttafel.
Mijn ogen gesloten, ik ben bewust.
Ik voel mij verbonden met mijn vader.
Ik voel ook jouw verbinding met jouw vader.
Samen zijn wij verbonden met onze zoon, hun kleinzoon.
Jij zit naast mij, een haan kraait, vogels fluiten, stilte.

©vivapo – 11/6/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvormen verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

(**) De essentie van Synchronisch leven – De onbegrensde kracht van het zinvolle toeval, Deepak Chopra

»

  1. Pingback: collega deelt schrijfoefening | vivapo's Blog

  2. Pingback: Elfjes, haiku’s en tanka’s – 24 – mijmeren op papier

Geef een reactie

