volle maan collage juni – 01

Standaard

volle maan juni - 5

Na het maken van mijn collage in het kader van de Volle Maan Collage-schrijven cursus. schreef ik een logje over balans op de blog 365 dagen verwondering.  Het lezen van mijn collage spreid ik over een aantal logjes op de blog vivapo mediteert creatief.  Dit is mijn eerste lezing.

ik stap uit mijn comfort zone
op mijn schrijftafel
verschijnt een witte bloem
met een stralend hart

op mijn schrijftafel
nodigt de bloem mij uit
om mijn hart te openen
voor het onbekende

de bloem nodigt mij uit
ik voel twijfel
om oude patronen los te laten
en te springen

ik voel twijfel
ervaar mijn angst
om te springen
in volle vertrouwen

ik ervaar mijn angst
de bloem nodigt mij uit
SURRENDER
ik stap uit mijn comfort zone

©vivapo – 18/6/2017

 

Namasté, Viviane

foto’s: vivapo – 17/6/2017

»

  1. Pingback: volle maan collage juni – 02 | vivapo mediteert creatief

  2. Pingback: Balans | vivapo's Blog

  3. Pingback: volle maan collage juni – 03 | vivapo mediteert creatief

  4. Pingback: balans – 02 | vivapo's Blog

  5. Pingback: #Japans gedicht op zaterdag – ontpopt | vivapo mediteert creatief

  6. Pingback: Elfjes haiku’s en tanka’s – 25 – mijmeren op papier

Geef een reactie

