#limerick op zondag – Elfstedenronde

Standaard

Voor mijn limerick (*) op zondag – naar een idee van Melody Music – liet ik mij inspireren door een paar foto’s die ik had genomen tijdens de Elfstedenronde (**) deze namiddag.

elfstedenronde - 3

voor de 35° editie van de Elfstedenronde

had Brugge er niet beter op gevonden

dan fietsrekken te voorzien

vanaf de straat … niet te zien

geen mens die wist dat ze bestonden

elfstedenronde - 1

voor de 35° editie van de Elfstedenronde

had Brugge er niet beter op gevonden

dan vuilnisemmers te voorzien

die waren wél goed te zien

en zo was alle zwerfvuil verzwonden

elfstedenronde - 2

voor de 35° editie van de Elfstedenronde

had Brugge er niet beter op gevonden

dan omleidingen te voorzien

WAY IN … niet eerder gezien

waar zou die wegomlegging uitmonden?

©vivapo – 18/6/2017

 

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

(**) 35e editie van de Elfstedenronde, met start en aankomst na 216 kilometer in Brugge

Geef een reactie

