#Boomspiegels – 01/2 – boomgedichten

Standaard

Op 19 juni 2017 startte ik met een meditatieve schrijf- en fotografiecursus met het boomlabyrint, een initiatief van Wendy Smit van Moolelo.

Unknown

Hierna deel ik mijn boomgedichten(*) van de tweede week (/2) van de eerste maand (01).

Mijn
eerste stapjes
in het boomlabyrint.
Ik voel mijn
rechter schouder
en
mijn
vermoeidheid
©vivapo – 26/6/2017

Nieuwsgierig
bekijk ik
na het planten
de vochtige aarde.
Je bent
onzichtbaar
toch
aanwezig

Nieuwsgierig
ben ik
naar de toekomst.
Ik kijk vol
verwachting uit
naar
jouw
ontluiken
©vivapo – 26/6/2017

hout,
vuur, aarde,
metaal en water,
de vijf elementen
uit de
natuur
in beweging
©vivapo – 26/6/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

 

 

Geef een reactie

