#Boomspiegels – 01/3 – boomgedichten

Standaard

Op 19 juni 2017 startte ik met een meditatieve schrijf- en fotografiecursus met het boomlabyrint, een initiatief van Wendy Smit van Moolelo.

proeven van stilte - 1

Hierna deel ik mijn boomgedichten(*) van de derde week (/3) van de eerste maand (01).

Proeven
van stilte.
Met je hart
luisteren, voelen, kijken.
Muziek horen
tussen
de
bomen
©vivapo – 3/7/2017

Een
mens die
zonder liefde leeft
komt nooit volledig
tot bloei
in
dit
leven
©vivapo – 4/7/2017

Namasté, Viviane

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

 

»

Geef een reactie

