#Boomspiegels – 02/1 – boomgedichten

Standaard

Op 19 juni 2017 startte ik met een meditatieve schrijf- en fotografiecursus met het boomlabyrint, een initiatief van Wendy Smit van Moolelo.

Hierna deel ik het eerste deel (/1) van mijn boomgedichten(*) van de tweede maand (02).

toscana-1707196__340

Cipres
mijn krachtboom
laat mij proeven
van jouw kwaliteit
en jouw
kracht
tot
groeien

wat
in mij
ligt te wachten
zijn zaden van
creatief meditatief
en
reflectief
schrijven
©vivapo – 18/7/2017

wanneer
ik naar
mijn schaduw kijk
ga ik voorbij
aan mijn
talenten
en kwaliteiten
©vivapo – 19/7/2017

Namasté, Viviane

Bron foto: Pixabay

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

»

  1. Dit is een nieuwe dichtvorm voor mij… fijn om te lezen… nog boeiender om eens mee te experimenteren… ik weet niet wat het zal geven…

    Wie weet tot dra eens met een boomgedichtje.

    Bij jouw, Viviane, zijn de zaadjes duidelijk al aan het kiemen!

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi Viviane! Ik volg het helemaal, alleen wat je schrijft op 19/7 ligt voor mij anders. Als ik naar mijn schaduw kijk dan worden mijn kwaliteiten en talenten net iets duidelijker. Zo zie je maar hoe mensen kunnen verschillen. Maar je bracht me aan het denken!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

