#Boomspiegels – 02/2 – boomgedichten

Standaard

Op 19 juni 2017 startte ik met een meditatieve schrijf- en fotografiecursus met het boomlabyrint, een initiatief van Wendy Smit van Moolelo.

Hierna deel ik het tweede deel (/2) van mijn boomgedichten(*) geschreven tijdens de tweede maand (02).

IMG_2992

ho’oponopono
hielp mij
om mijn geest
gepolijst en zuiver
te maken
na
turbulente
storm

blozende
appel volrijp
in de herfst
in haar kern
een pittige
belofte
de
lente

eikel
is klaar
om te ontkiemen
en haar potentie
ten volle
te
laten
ontluiken

kinderen
zijn als
eikels die ontkiemen
in vruchtbare aarde
en ontluiken
tot
wijze
eiken

vivapo – 13/8/2017

Namasté, Viviane

Bron foto: ©vivapo

(*) Voor toelichting over de gebruikte schrijfvorm verwijs ik graag naar de pagina schrijfvormen op mijn blog Mijmeren op papier

»

  1. Pingback: #Boomspiegels – 02/3 – verzamelen | vivapo mediteert creatief

Geef een reactie

